Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew-NOT zaprasza do udziału w Konferencji naukowo-szkoleniowej pn.
„Znaczenie drzew w projektach rewitalizacji terenów zieleni oraz miejskich przestrzeni publicznych na przykładzie miasta Łodzi”
Termin Konferencji: 21-22 września 2023 r.
Koszt udziału w konferencji:*
dla członków PTChD – NOT: 600,00 zł netto (738,00 zł brutto)
dla pozostałych osób: 640,00 zł netto (787,20 zł brutto)
Koszt udziału w konferencji bez noclegu:
dla członków PTChD – NOT: 390,00 zł netto (479,70 zł brutto)
dla pozostałych osób: 430,00 zł netto (528,90 zł brutto)
W/w koszt obejmuje:
– nocleg* (wraz ze śniadaniem) 21/22.09.2023r.,
– autobus MPK w dniu 21.09.2023r. i autokar w dniu 22.09.2023r.,
– ubezpieczenie NNW,
– catering w Miejscu Spotkań,
– obiadokolacja w dniu 21.09.2023r.,
– opłaty przewodników w dniach 21 i 22.09.2023r.,
– obiad w dniu 22.09.2023r.
Celem konferencji jest zaprezentowanie znaczenia drzew w zrealizowanych projektach rewitalizacji terenów zieleni publicznej w Łodzi (ulice, place i skwery, parki), zarówno starodrzewia („drzew adaptowanych”) jak i nowych nasadzeń
DZIEŃ I (21.09.2023 r. – czwartek)
Zbiórka: godz. 10:00 – dworzec PKP Łódź-Widzew
O godz. 10:00 zostanie podstawiony autobus MPK na dworcu PKP Łódź-Widzew (ten dworzec, z uwagi na trwające remonty, przejmuje aktualnie cały ruch dalekobieżny, do i z Łodzi).
Przewóz uczestników do Miejsca Spotkań Stowarzyszenia Społecznie Zaangażowani, przy ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9/11, gdzie nastąpi rozpoczęcie konferencji.
Godz. 11:00 rozpoczęcie konferencji w Miejscu Spotkań.
Sesja referatowa – godz. 11:00 – 12:00,
– 11:00 – 11:15 – informacje organizacyjne,
– 11:15 – 11:30 – wystąpienie przedstawiciela Urzędu Miasta Łodzi,
– 11:30 – 11:45 – „Zielone Polesie” prezentacja założeń projektu rewitalizacji dzielnicy,
– 11:45 – 12:00 – Mapa Drzew Łodzi – prezentacja efektów 1-go roku społecznej inwentaryzacji drzew,
– 12:00 – 13:00 – wyjście w teren (zwiedzanie zrealizowanych części projektu „Zielone Polesie”),
– 13:00 – przejazd uczestników do Centrum Łodzi,
– 13:00 – 15:00 – Rewitalizacja sektorowa starego centrum miasta Łodzi (zwiedzanie z przewodnikiem),
– 15:00 – przejazd uczestników na Księży Młyn,
– 15:00 – 17:30 – ciąg dalszy projektu Rewitalizacji sektorowej (zwiedzanie z przewodnikiem),
w trakcie przewidziana przerwa, m.in. na indywidualny posiłek.
– 17:30 – przewóz uczestników do Hotelu przy ul. Piotrkowskiej 120 i zakwaterowanie.
– 19:30 – obiadokolacja i spotkanie towarzyskie w sali hotelowej.
DZIEŃ II (22.09.2023 r. – piątek)
– 07:00 – 09:00 – śniadanie w hotelu,
– 09:00 – wyjazd z hotelu do Zgierza,
– 10:00 – 12:00 – zwiedzanie (z przewodnikiem) projektu „Zgierz Miasto Tkaczy” oraz oględziny Parku Miejskiego po jego renowacji (po parku oprowadzać będą Kol. Rafał i Kol. Sylwester Pawlak – współwykonawcy inwestycji),
– 12:00 – przejazd do Zadzimia i Warty,
– 12:30 – 13:30 – zwiedzanie parku podworskiego w Zadzimiu po jego rewitalizacji (oprowadzać będzie Kol. Gabriel Skrzypczyński wykonawca inwestycji),
– 13:30 – wyjazd do Warty,
– 14:00 – 15:00 – zwiedzanie zrealizowanego projektu terenów zieleni na terenie miasta Warta (oprowadzać będzie Kol. Gabriel Skrzypczyński),
– 15:00 – przejazd na obiad i zakończenie konferencji.
Ok. godz. 18:00 planowany powrót do Łodzi.
Uczestnicy będą odwiezieni na dworzec Łódź-Widzew oraz do centrum miasta. Zakwaterowani w hotelu będą mogli rano zapakować do autokaru bagaże (autokar będzie cały dzień do dyspozycji uczestników konferencji).
Uwaga:
Osoby dojeżdżające prywatnymi samochodami będą mogły skontaktować się z Hotelem Good Time – Stare Kino, przy ul. Piotrkowskiej 120, gdzie będą nocować uczestnicy konferencji. Doba w Hotelu trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
Hotel dysponuje jedynie kilkoma miejscami parkingowymi, które są udostępniane w miarę możliwości, może też wskazać najbliższe ogólnodostępne parkingi. Parkowanie we własnym zakresie.
Zainteresowani uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać indywidualnie z noclegu zarówno w przeddzień konferencji (20/21.09.) oraz pozostać ew. na nocleg po konferencji (22/23.09). Recepcja hotelowa będzie posiadać wykaz uczestników i zastosuje ceny zniżkowe.
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji wyjazdowej proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 16.07.2023r. na adres e-mail: poczta@ptchd.pl oraz dokonania wpłaty do dnia 31.08.2023r.
Prosimy o terminowe nadsyłanie zgłoszeń.
Wpłaty za udział w konferencji należy wnosić na konto PTChD w banku BNP Paribas tytułem:
Imię nazwisko – KONFERENCJA – ŁÓDŹ
Nr konta: 06 1600 1462 1892 3266 7000 0001
Osobom, które zgłoszą swój udział w konferencji i dokonają stosownych opłat, będą dostarczone ew. dodatkowe szczegółowe informacje (min. telefony kontaktowe).
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z organizatorem konferencji:
Kol. Markiem Kubackim, +48 501-264-423.
Serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji
Prezes PTChD
Jerzy Gągorowski
+48 602 214 983